صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲| عرضه برند های معتبر ایرانی و خارجی شلنگ های صنعتی

شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲| عرضه برند های معتبر ایرانی و خارجی شلنگ های صنعتی

شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲، نوعی شیلنگ آب از جنس ابریشم مصنوعی یا پلاستیک است که معمولاً دارای اندازه های متفاوتی می باشد. عرضه برند های معتبر ایرانی و خارجی شلنگ های صنعتی از جانب فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد. اما این شلنگ مقاومت بالایی در مقابل سرما و گرما دارد و برای همین در کارواش کارایی بالایی دارد. برای اینکه شیلنگ ها مقاومت بالایی داشته باشند در ساخت و تولید آن ها از نخ یا روکش نخی استفاده می شود.

شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل 1102| عرضه برند های معتبر ایرانی و خارجی شلنگ های صنعتی

خرید شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲

خرید شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل 1102

 

خرید شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲، باید به فروشگاه های مختلفی سر بزنید. این نوع از شیلنگ در دو گونه عرضه می گردد که عبارت است از:

  1.  شیلنگ فشار قوی کارواش ایرانی
  2. شیلنگ فشار قوی کارواش خارجی

خرید این محصول راه های مختلفی دارد. می توان به طور مستقیم به مراکز فروش مراجعه کرد و با دیدن محصولات آن را خریداری کرد. یا اینکه می توانید به صورت اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر شیلنگ فشار قوی آب، شیلنگ گاز هم وجود دارد که خرید آن همانند شیلنگ آب می باشد.

در هر صور خریدار می تواند به صورت عمده و جزئی، این شیلنگ را تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.

لیست قیمت شلنگ فشار قوی کارواش ARVA

لیست قیمت شلنگ فشار قوی کارواش ARVAقیمت شیلنگ فشار قوی کارواش ARVA به چندین عامل بستگی دارد که می توان به جنس شیلنگ، چند لایه بودن آن و برند تولید کننده آن اشاره کرد. مورد دیگر این است که، شیلنگ های تولید شده در داخل کشور، ارزان تر از شیلنگ هایی می باشند که از خارج وارد گردیده اند.

مدل های ارزان تر این محصول نیز در بازار موجود است. برای این که از تازه ترین قیمت های این گونه از شیلنگ مطلع گردید، بهتر است که به فروشگاه های مختلفی مراجعه نمایید. اما با مراجعه به وبسایت های معتبر اینترنتی به آسانی خواهید توانست قیمت های روز این گونه از شیلنگ را تهیه کنید.

قیمت ها در بازار خرید و فروش متفاوت می باشد و این امری طبیعی می باشد. برای این که بتوانید ارزان ترین و با کیفیت ترین نوع شیلنگ فشار قوی کارواش اروا را تهیه کنید، بهتر است که به فروشگاه های متفاوتی مراجعه کنید.

پخش کننده شلنگ کارواش آروا مدل ۱۱۰۲ طول ۵ متر

پخش کننده شلنگ کارواش آروا مدل 1102 طول 5 متر

 

پخش کننده شلنگ کارواش آروا مدل ۱۱۰۲ به طول ۵ متر، نمایندگی های شرکت تولید کننده هستند.

شرکت های دیگری نیز در تولید و پخش این محصول فعالیت دارند. پخش کننده این نوع شلنگ تمام تلاش خود را به کار بسته تا محصولی با کیفیت عرضه کند. فروش شیلنگ فشار قوی کارواش به وسیله ی کارخانجات داخلی و خارجی در سراسر جهان صورت می گیرد.

تاجران و صادرکنندگان و حتی واردکنندگان زیادی هستند که انواع شیلنگ های صنعتی را وارد و پخش می کنند. این نوع از محصول کاربرد زیادی دارد و همچنین نوع اصل آن باعث می شود تا هزینه های مصرف آب هم کاهش پیدا کند. به همین دلیل است که بیشتر اداره کنندگان کارواش ها سعی می کنند از این نوع شیلنگ در کارشان استفاده کنند.

تولید شلنگ فشار قوی کارواش در ایران

تولید شلنگ فشار قوی کارواش در ایران

تولید شلنگ فشار قوی کارواش در ایران، در انواع مختلفی صورت می گیرد. کارخانه های متعددی هستند که در کار تولید این گونه از شیلنگ ها می باشند.  آنان شلنگ هایی در انواع مختلفی به بازار عرضه می دارند که عبارتند از: شلنگ آب، شلنگ باد، شلنگ گاز، پنوماتیک، شلنگ سیمدار و غیره.

شیلنگ های فشار قوی به علت داشتن ویژگی های زیر داری طرفداران بسیاری می باشند:

  • در برابر فشاری که از گاز ها و دیگر سیالات به آنها وارد می شود مقاوم‌ اند.
  • قطر و مقاومت بالای این شیلنگ ها باعث انعطاف پذیری عالی ای در این محصول شده است.
  • ارزان قیمت بودن یکی دیگر از فاکتور های آن می باشد.
  • این شیلنگ برای مصرف کنندگان از هر طریقی در دسترس است.
  • و …
جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

قیمت شیلنگ فشار قوی روغن | خرید شیلنگ صنعتی دارای لایه محافظ با قیمت مناسب

شیلنگ فشار قوی روغن هیدرولیکی از پلاستیک ترکیبی و ارتجاعی تشکیل شده است که در برابر حرارت مقاوم است و در ماشین برای انتقال نیرو از محلی به محل دیگر مورد استفاده

دیدگاهتان را بنویسید